Export Partner: Ook doeners in export voor non-Food

Ons motto is ‘Doeners in export’ en onze werkwijze is gebaseerd op flexibiliteit, pragmatisme en ondernemerschap. Onze aanpak is universeel en geschikt voor elke buitenlandse markt. Of u nu de hele wereld wilt veroveren of alleen Duitsland: met Export Partner kunt u rekenen op concreet resultaat.

Exportpartner heeft gedurende de afgelopen jaren een enorme expertise opgebouwd binnen de FMCG en dan met name op Food & Beverage. Vanuit de markt komt er steeds meer vraag om onze werkwijze ook toe te passen op andere categorieën. Sinds enkele jaren draaien wij projecten voor Non-Food bedrijven, maar nu bieden wij klanten een dedicated Non-Food team. Of het nou gaat om schoonmaakmiddelen, persoonlijke verzorging, spelletjes, tuinverzorging of textiel; Export Partner vindt zijn weg naar potentiële afnemers in veel verschillende landen.

Steeds meer winkels richten zich op Non-Food en supermarkten brengen Non-Food producten steeds meer naar voren als klantentrekker. De kracht van non-food ligt in een goed uitgebalanceerd standaard assortiment, maar ook in slimme in-out-acties rondom een bepaald thema. Inspelen op actuele trends of seizoenen, brengt de consument in de verleiding om impulsartikelen aan te schaffen.

Ziet u met uw producten ook mogelijkheden om de buitenlandse consument te verleiden, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking!